wtorek, 22 kwietnia 2014

TOŁPA botanic, białe kwiaty - Orzeźwiający tonik-mgiełka 2 w 1 - recenzja

Biel - symbol delikatności i niewinności. Firma Tołpa stworzyła tonik w wygodnej formie mgiełki, na bazie białych kwiatów, którego celem jest delikatne tonizowanie, nawilżenie i odświeżenie cery.

Opis producenta: 
Tonik-mgiełka ma subtelny zapach i działa na dwa sposoby: tonizuje skórę i przyjemnie orzeźwia. Nawilża, przywraca świeży wygląd i fizjologiczne pH. Może być stosowany na makijaż do odświeżania twarzy w ciągu dnia.

Według producenta przeznaczony on jest dla każdego rodzaju cery.

Skład :
torf tołpa.®, ekstrakt z białych płatków róży stulistnej, jaśminu i stokrotki, woda różana


Minimalistycznie, ale treściwie. Na odwrocie buteleczki można również znaleźć informacje, że produkt nie 

zawiera całego zła typu : parabeny, PEGi, silikony, parafina, sztuczne barwniki.




Moja opinia:

Skuszona przyjaznym składem, ochoczo zakupiłam i zaczęłam używać toniku. Stwierdziłam, że jedyne 

ryzyko jakie może wiązać się z użytkowaniem tego produktu to alergia na naturalne składniki aktywne, ale 

jako że hydrolatów już używałam i nie zauważyłam niepożądanych reakcji ze strony mojego ciała to mogę      
spać spokojnie. Na szczęście moje gdybania okazały się prawdziwe - produkt nie powoduje zaczerwień czy

nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia cery. Spryskuję buzię rano po myciu kilkoma pompkami, a nadmiar         
rozprowadzam wacikiem. Mgiełka pachnie przyjemnie i odświeżająco. Zapach nie jest, czego się 

obawiałam, typowo różany. Pompka działa sprawnie, nie zacina się i pozwala precyzyjnie dozować tonik.  

Buzia w istocie, jest odświeżona, a pory zwężone. Mam nadzieję, że będzie się świetnie sprawdzać i 

przynosić ukojenie podczas letnich upałów. Spryskanie twarzy, na której nałożony jest podkład, odrobiną 

toniku z odległości wyciągniętej ręki, nie powoduje naruszenia makijażu. Polecam!


5 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie:)Najbardziej przekonuje mnie brak "zła" w składzie i to,że nie narusza makijażu.Myślę że poszukam i sama też go sprawdzę na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę wypróbować kilka rzeczy z tołpy, aczkolwiek troszkę drogie są ich produkty:<

    pozdrawiam,
    zapraszam do mnie
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  3. Skuszę się, w ogóle taka nowość toniko-mgiełka, bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda interesująco ;)
    Szukam czegoś do orzeźwiania twarzy, może będzie to Tołpa? :)

    OdpowiedzUsuń